Опубликовано 26 сентября, 20169 г. Обходчик иммо Bypass hanks to Bypass, you can remove immo through OBD diagnostic plug. You can use it multiple number of times. Once plugged in, the tool would send a request to the ecu to start communication. It recognizes ECU type automatically. Then, once communication has been established the tool checks to see if immo off procedure has been conducted correctly.Use: Diesel EDC16 Can + K-line0 281 011 XXX 0 281 012 XXX 0 281 013 XXX 0 281 014 XXX 0 281 015 XXXCapacity 1.4 1.8 2.0 2.7 3.0 Gasoline Bosch ME7Capacity: 1.9 2.0 2.5 2.6 2.8 3.0 3.5 4.2 Diesel EDC15Capacity: 1.2 1.4 1.9 2.5, from 2000 to 2004, some vehicles from 2006 to even 2008 (without Audi with coded pump) Bypass is the only device in the world that can remove immo from different types of VAG ecus automatically. No additional settings neccessary. Just turn ignition and plug it into OBD. In a few seconds, immobiliser will be removed.* Personal collection possible. Each bypass has got an Identification Number which is recorded and kept in our system.У кого какие мысли? интересно его при каждом запуске авто нужно подсоединять ,или одного раза хватит что бы отключить иммо!! Изменено 26 сентября, 20169 г. пользователем ECUFLASH.RU
Опубликовано 26 сентября, 20169 г. Так по моему в названии приблуды все написано. Иммо байпас, то есть обход. Если бы он полностью отключал, то назывался наверное иммо офф.
Опубликовано 26 сентября, 20169 г. Логично блок при выключении посылает команду блокировки иммо если на заводе что то не доработали тогда да но как всегда надо пробовать Изменено 26 сентября, 20169 г. пользователем Igor_subaru
Опубликовано 11 декабря, 20177 г. На сколько я понял из описания то его нужно всегда перед включением OBD втыкать. Ну или как вариант не вынимать
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь