Перейти к содержанию
AUTO TECHNOLOGY

fenix 2001-06

Участник
  • Постов

    21
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о fenix 2001-06

Старые поля

  • Автомобиль
    nexia 2 ,1.5л 16кл форсованийб,чіповка,гбо метан

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Вінниця

Достижения fenix 2001-06

Newbie

Newbie (1/14)

0

Репутация

  1. Оживив свою Галету . Дякую !!
  2. Фото немає , треба ловити клієнта --- але хочеться підготуватись , щоб зразу зчитати . Пишу і розумію . що занадто багато хочу !
  3. Доброго дня ! Піасіні 4.1 китаєць . Можливо в когось є хелп по по під"єднанням до блоків . В мене , як виявилось , не повна документація -- китайці вислали некомплект по ПО. Потрібно зробити Міцубісі Галант 2007-- 2.4 майвек , а як під"єднатись -- ? Не хочеться експерементами вкласти блок . Дякую !
  4. Доброго , сподіваюсь , всім дня . Потрібна допомога в опрацюванні прошивки під пропан-бутан --- підняти кути запалювання . Чи вкажить адреси кутів запалювання в прошивці . БМВ 730і 1989р . Дякую ! Перепрошую панове , чомусь не вдається додати файл , якщо хтось зможе , щось запропонувати , маякніть , я скину файли на пошту , або в ЛС . Щиро вдячний !
  5. Доброго всім дня ! Програма MMC Flasher 2 працює з J2534 виробництва Chipsoft чи ні ? Просто він в мене в наявності , а замовляти Tactrix Open port і довше , і дорожче . На цей час планую придбати модулі під Ford -- окремий вихід на дозвіл пограмування начебто не потрібен . Дякую !
  6. Дякую всім , хто відгукнувся ! Питання знімається .
  7. Доброго дня ! Панове , хто зможе накрутити поршивку Хюндай Тюксон 2.0crdi 2010 Bosh edc15c2-k-line HW 0281011694, SW1037395888 , зчитана Mpps. Відгукніться по ціні в ЛС .Дякую !
  8. А з іммобілайзером Ви розібрались ? Блок підставили , а єепром переписали ? Ще краще відвязати чистим єепромом . Перевірьте цю можливість.
  9. (Здравствуйте! Подскажите пожалуйста,что может быть!? Зафира2001г. Z18XE...банальная ситуация.На холодную авто заводится и работает отлично,но при прогреве до нормы начинают плавать обороты 850-500. и тд. все происходит особенно заметно как только вырастает нагрузка на генератор те. (фары ,печка и тд.) ошибок нет!!! Заслонка,форсунки чистые! )---- Перетягни маси з АКБ на кузов та на двигун , можеш поміряти стрибки напруги між "-" АКБ та двигуном під час прокрутки стартера . Якщо напруга піднімається досить значно -- зачищай та перетягуй маси .
  10. З Новим роком, панове! Допоможіть з рідною прошивкою на кенго 1.5 tdci 2004р вісімдесятка . На машині судячі з усього не рідний блок-постійно видає помилку по неіснуючому датчику температури повітря в впускному колекторі, збої практично по всім датчикам,по всім форсункам. Історія--у попереднього власника блок залили водою .Блок було замінено разом з іммо .При цьому навіть не було переписано форсунки. Рідний блок зник ,тому злити з нього прошивку немає змоги . Проводку та двигун перевірено. Він код кузова vf1fc08af31517140, контроллер Делко , номер деталі 8200253520 або 8200230879, або 8200259934, або 8200355857 . Сфотографував блок з кенго подібної комплектації . Можливо це допоможе з"ясувати ,що за прошивка повина бути на машині. Перепрошую, якщо не зовсім вірно визначив блок. Прохання--відповідати по суті ,без образ та флуду . Заздалегідь дякую!
  11. Якщо ще цікавить креслення , дай електронну адресу, відправлю.
  12. Перевірьте вакуумний шланг на регулятор тиску палива ,в мене теж гбо і через щільність проводки перетирає цей шланг об клапанну кришку. Перевірьте паливозабірник в баку --сітку, можливо забруднена.А може вмирає бензонасос ---коли їздиш постійно на газу, його запаковує смолами з бензину.Перевірьте форсунки на стенді при робочому тискові до 4 атм. Буває,що при меншому тискові розпил правильний ,дасиш трошки більший та ще й поганяєш подовше ,і її починає підклинювати.Щасти!
  13. Доброго дня! Панове техно-фанати та співчуваючі, питання по датчику кількості повітря можна закрити переведенням ЕСУД в аварійний режим по цьому датчику (від"єднати роз"єм) .Якщо біда в датчикові ,то витрати пального повині значно впасти в аварійному режимі .На мій погляд ,потрібно визначитись з простими речами--справний випуск ,чиста паливна з правильним тиском на всіх навантаженнях , датчик повітря, тепловий режим. Звичайно може бути непорозуміння з прошивкою, але чоловік Їздив спочатку з цілком прийнятними витратами. Малоймовірно ,щоб прошивка злетіла, хоча все може бути. Але ,щоб лізти в прошивку необхідно переконатись в справності двигуна та його вузлів. З приводу » совсем русский забыли там... ссори за флуд « , прохання до автора--не порушуйте правил форуму , тримайтесь в межах пристойності!
  14. Поміряйте тиск в паливній системі . При вмираючому насосі чи забитій паливній на малих навантаженнях тиск буде звичайним , а при великих падати . Відповідно не буде звичайного розпилу пального,натомість конроллер недостатню якість суміші буде замінюва кількістю---форсунки починають лити по чорному . Зовсім забув,почніть з самого ймовірного --витягніть колбу насоса і поміняйте сітку паливозабірника , часом такі шедеври бувають!!
  15. А ви не пробували від"єднати вихлопну трубу ? ЇЇ запросто могло запакувати сажею---на малих навантаженнях (робота на ХХ,малих дроселях), буде все гаразд, а на більших значно гірша продувка циліндрів і перезбагачення суміші.Від"єднайте до каталізатора та покатайтесь. Якщьо відчуєте значне зростання потужності можете сміливо ремонтувати вихлопну. Визначити , чи бреше Датчик повітря досить просто---від"єднайте від нього роз"єм і покатайтесь в аврійному режимі . підрахуйте витрати пального і зробіть висновки. Взимку велике значення має температура роботи двигуна---прикрийте заслонкою радіатор .Адже датчиків там два--один на контроллер, інший на щиток приладів, якийсь може обманювати, а діагностика буде показувати , що все чудово.Тим більше ,що заміри в більшості випадків проводяться не на ходу ,тобто немає обдуву зустрічним потоком . Тому в русі може бути переохолодження двигуна і як наслідок перезбагачення суміші.
×
×
  • Создать...
Яндекс цитирования